onsdag 22 december 2010

Lucka Nr. 23!


Ett litet vitt paket med röda snören...

Jag är ledig och uppe tidigt ändå (klockan 6). Ute yr snön och allt är väldigt tyst så här dan före doppardan.

Jag hoppas att alla får hem eller kommer fram till sina nära och kära innan tomten kommer. Om han nu kommer fram (fast han tar väl kanske inte tåget)! Igår tog det dottern över fyra timmar att komma hem med tåget från Malmö, det tar i vanliga fall en och en halv timme. Min syster som åkte tåg från Stockholm skulle varit framme klockan nio igår kväll, men kom klockan ett inatt. Men de kom hem iallafall!

Har ni slagit in alla julklapparna?  Jag är nästan färdig; har bara några stycken kvar, och de som är inslagna ska få dekorationer och etiketter. Sen är det några som ska inhandlas så här i sista minuten! Jag är ju en sån där som vill slå in alla klapparna själv, och göra personliga paket med bokmärken, bilder och sånt! De rutiga paketen som ligger under granen har dottern slagit in, för hon älskar allt som är skotskrutigt och blev glad  när hon hittade ett sådant papper! Jag är mer för det enkla och rena!

Ha en fin dag så syns vi i morron igen!

Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar