torsdag 9 december 2010

Lucka Nr. 10!



Nu har vi Jul här i vårt hus...

Idag får ni bara bilder från mitt julkök i luckan! Denna vecka har jag inte kunnat ta några nya bilder för det är mörkt när jag går till jobbet och mörkt när jag kommer hem!

Jag vill att denna tid fram till jul ska gå sakta, för jag vill hinna njuta. Jag vill ha tid till gemenskap, tid att känna dofter och smaker, tid att pyssla och göra mys! Men idag är det fredag och ett par dagars ledighet väntar. I helgen blir det både lite pyssel och pepparkaksbak (då får jag både gemenskap, dofter, smaker), och mycket fotografering så att jag har lite bilder att välja på till luckorna!

Och om ni undrar, så var badet igår underbart. Det var alldeles stjärnklart, kallt i luften och varm och bubbligt i badet samt trevligt sällskap!

Ha en underbar fredag!

Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar