söndag 19 december 2010

Lucka Nr. 20!


Hej mitt vinterland....

Idag blir det inget långt inlägg i luckan. Jag måste ut och gräva fram bilen så jag kan vara på jobbet innan klockan sju! Inlägget skulle handlat om julgodis men eftersom jag inte varit i form för bakning i helgen får ni lite annat istället!

Som jag sagt innan så gillar jag enkla  juldekorationer och använder gärna sånt jag redan har istället för att köpa nytt! Ljusstakarna fick hänge av grankvistar (faktiskt fusk) och trähjärtan. Fatet har jag dekorerat med några grankvistar, två vaxade äpplen (som jag köpt), lite ljus med papper och band runt och en liten träskylt som det står god jul på! Mer än så behövs inte och billigt blev det också!

Nu ska jag ge mig ut i mörkret och kylan, ha en mysig måndag!

Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar